Κέντρο Αρωγής (Helpdesk)

Το Κέντρο Αρωγής Χρηστών ΕΔΕΤ αναλαμβάνει την υποδοχή και επεξεργασία σε πρωτογενές επίπεδο όλων των αιτημάτων και περιστατικών σχετικά με τις παρεχόμενες προηγμένες υπηρεσίες, τα οποία αναφέρονται από φορείς και χρήστες της ΕΔΕΤ Α.Ε. μέσω:

  • τηλεφωνικών κλήσεων στην τηλεφωνική γραμμή 800-11-47638 (800-11-GRNET) (χωρίς χρέωση) και
  • e-mail στη διεύθυνση support@grnet.gr.

Το Κέντρο Αρωγής θα λειτουργεί στο διάστημα 8πμ-8μμ για τις εργάσιμες ημέρες και 9πμ-5μμ για τα Σαββατοκύριακα και τις επίσημες αργίες.

Last modified: Tuesday, 22 December 2015, 10:31 AM