Κέντρο Αρωγής (Helpdesk)

Το Κέντρο Αρωγής Χρηστών ΕΔΥΤΕ αναλαμβάνει την υποδοχή και επεξεργασία σε πρωτογενές επίπεδο όλων των αιτημάτων και περιστατικών σχετικά με τις παρεχόμενες προηγμένες υπηρεσίες, τα οποία αναφέρονται από φορείς και χρήστες της ΕΔΥΤΕ Α.Ε. μέσω:
 - τηλεφωνικών κλήσεων στην τηλεφωνική γραμμή 800-11-47638 (800-11-GRNET) (χωρίς χρέωση) και
 - e-mail στη διεύθυνση support@grnet.gr.

Το Κέντρο Αρωγής θα λειτουργεί στο διάστημα 8πμ-8μμ για τις εργάσιμες ημέρες και 9πμ-5μμ για τα Σαββατοκύριακα και τις επίσημες αργίες.

Επίσημη Σελίδα της Υπηρεσίας

Επισκεφτείτε την επίσημη Σελίδα της Υπηρεσίας από όπου και μπορείτε να προβείτε σε αιτήματα για πρόσβαση.

 https://vima.grnet.gr/user/login/

Last modified: Monday, 23 September 2019, 6:27 PM